سؤالات متداول

1. آیا می‌توان بدون ایجاد حساب کاربری، سفارش داد؟

خیر، شما برای هرگونه سفارش و خرید ابتدا باید به حساب کاربری خود وارد شوید. در صورتیکه برای بار اول سفارش می‌دهید باید در سایت ثبت نام کنید.

2. آیا می‌توان با یک شماره همراه، چند حساب کاربری ایجاد کرد؟

خیر، شما با یک شماره همراه فقط یک حساب کاربری میتوانید ایجاد کنید.

3. رمز کاربری خودرا فراموش کرده ام.

در صورتیکه رمز کاربری خود را فراموش کرده اید، روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید تا رمز جدید را بر روی شماره ثبت شده به صورت پیامک دریافت کنید.

4. آیا امکان برگشت کالای خریداری شده وجود دارد؟

بله، در صورتیکه سفارش ثبت شده از طرف شما و سفارشی که تحویل گرفته اید مغایرت دارد، میتوانید تقاضای برگشت کالا را داشته باشید.

5. حداکثر زمان تحویل کالا چقدر است؟

ارسالهای روزانه در سه بازه زمانی توزیع میگردد.

6. در صورتی که سفارش خود را در خارج از شیفت کاری ثبت کرده باشم،چه وقت آنرا تحویل خواهم گرفت؟

ارسالهای رایگان هایپرنا در شهر اهواز از ساعت 9 الی 23 انجام میگیرند و سفارشات ثبت شده خارج از وقت فوق، در اولین شیف کاری ارسال می گردند.

7. برای پرداخت کالای سفارش داده شده، از چه روش‌هایی می‌توان استفاده کرد؟

از ۳ روش قادر به پرداخت هستید که عبارتند از:

  • پرداخت نقدی در محل
  • پرداخت اینترنتی از طریق در گاه پرداخت اینترنتی بانکها
  • پرداخت با کارت بانکی از طریق دستگاه کارتخوان (POS)‌ در محل تحویل


     
Scroll